Nuff

Twój Koszyk 0 0

Twój koszyk jest pusty

Wymiana / zwroty / reklamacje

Strona główna Wymiana / zwroty / reklamacje

WYMIANA, ZWROTY, REKLAMACJE

1. Wymiana

Chcesz dokonać zmian w zamówieniu? Nie szkodzi. Wszelkie zamówione towary można wymienić w ciągu 14 dni od zakupu jeśli nie noszą śladów użytkowania. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: sklep@nuff.pl 

Odeślij towar na adres: Sklep Nuff Respekt, Warszawska 3/1, 42-202 Częstochowa, lub do PaczkoPunktu POP-CZE11.

[Pobierz formularz wymiany towaru]

2. Zwrot zakupionego produktu

W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zwracany towar należy odesłać po wcześniejszym kontakcie mailowym (sklep@nuff.pl) lub przesyłając do nas stosowny formularz Odstąpienia od umowy.

Odeślij towar na adres: Sklep Nuff Respekt, Warszawska 3/1, 42-202 Częstochowa, lub do PaczkoPunktu POP-CZE11.

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny.

Wszelkie zwroty pieniężne dokonywane są przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przy zakupie (W przypadku zakupu z płatnością przy odbiorze prosimy podać nr konta do zwrotu).

Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, sklep nuff.pl ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

Oprócz równowartości ceny towaru sklep zwraca konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru, które poniósł – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie sklepu nuff.pl. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

[Pobierz odstąpienie od umowy]

 

3. Reklamacje

Jeśli zauważysz wadę produktu prosimy o kontakt mailowy: sklep@nuff.pl. Reklamacje staramy się rozwiązywać w czasie ekspresowym.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy klient powinien odesłać reklamowany produkt przesyłką pocztową informując nas wcześniej o  zaistniałej sytuacji.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem, nie mamy technicznej możliwości ich odebrania. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem.

Wszelkie zwroty pieniężne dokonywane są na podane przez Klienta konto bankowe.

[Pobierz formularz reklamacyjny]